Välj en sida

Något vi kan hjälpa till med?

Ibland inträffar händelser på vägen som vi inte kan styra över. Vår prioritet är att få fram leveransen så snabbt som möjligt till dig. Med hög kvalité och schyssta villkor.

Nedan listar vi frågor och svar. Om du inte finner det du behöver hjälp med, hjälper vi dig gärna genom vår chatt i det högra nedre hörnet.

Vi på kundtjänst har följande öppettider:

Mån-sön: 11.00-21.00
*Helgdagar kan avvikande öppettider förekomma.

Jag skrev in fel telefonnummer i samband med beställningen, hur gör jag?

Rätt telefonnummer är viktigt för att ditt bud ska kunna nå dig i samband med leveransen. Vi hjälper dig gärna. Kontakta oss genom chatten i högra hörnet nedan.

Jag missade att ta emot leveransen i tid, vad gör jag?

Vänligen kontakta oss i chatten nedan, så ska vi hjälpa dig vidare.

Hur kan jag spåra min leverans?

I samband med att leveransen påbörjas, får du en länk där du kan följa leveransen i realtid. När vårt bud närmar sig din adress, kommer hen att kontakta dig per telefon. Det är därför viktigt att du är anträffbar när det börjar närma sig leverans

Jag vill göra ändringar i min beställning

Vi utför endast matleveransen, direkt från restaurangen till dig. Vi kan inte göra ändringar i beställningen. Vänligen kontakta restaurangen direkt.

När kommer min leverans?

Du kan följa leveransen genom länken som vi skickade ut till dig, i samband med att leveransen påbörjades. Där får du även en översikt över preliminär leveranstid.

Min leverans är försenad

Vi jobbar hårt för att leverera i tid. Ibland uppstår förseningar, vi jobbar då så gott det går för att minimera, så att du får din leverans snarast.

Om det har gått längre än 15 minuter från det att din leverans borde ha anlänt, vänligen kontakta oss genom chatten i nedre högra hörnet. Ha följande information redo:

-Ordernummer
-Ditt fulla namn

Jag önskar avboka min leverans

Om du önskar att avboka din leverans, ber vi dig att kontakta restaurangen direkt.